=

Groep beheerders

Groep moderators

Afbouw & Onderhoud

Publieke groep 3 weken, 5 dagen geleden actief

Werkers in Afbouw & Onderhoud
Deze groep mag wat mij betreft in de loop van 2010 DE centrale plek gaan worden om in verbinding te blijven met collega’s in sector als geheel (DuckS)

SectorOndersteuning: Leonie
Blog:
Groep Sectorraad Afbouw&Onderhouw: http://bouw.fnv.net/groups/sectorraad-afbouwonderhoud

Start discussie (6 berichten)

← Groep forum   Groep forum map
  • Avatar afbeelding sjaakbergen schreef, 5 maanden, 3 weken geleden:

Hoe gaan we discussie over de nieuwe voorstellen over de schilders CAO vormgeven en hoe brengen we die op gang
    (sjaak bergen)

• Avatar afbeelding Leon Leisink schreef, 5 maanden, 3 weken geleden:

‘Normaal’ beginnen we altijd met een enquete op te stellen (met actuele onderwerpen) en die op internet te zetten om zo meningen van leden te verzamelen. Maar misschien zijn er wel veel betere ideeen?
    (Leon)

• Avatar afbeelding henkdekker schreef, 5 maanden, 3 weken geleden:

Misschien is het iets alleen onderdelen van de CAO te benoemen en gewoon en in een brief vragen wat gewaardeerd wordt, en wat voor verbetering vatbaar is, tevens gericht een telefonische enquête, deze kan dan ook gebruik worden bij VBC kantoren wanneer er leden zich melden, vaak moet men even wachten, mooi om even een enquête in te vullen. Ook kan er gedacht worden om in gesprek te gaan op locatie. Een ding staat vast men komt niet vaak met ideeën uit zich zelf.

• Avatar afbeelding henny schreef, 5 maanden, 3 weken geleden:

Uit de collectieve dossiers blijkt ook vaak waar er wat aan de hand is. Nog steeds veel reiskosten en reusuren dossiers. Moet het er dan duidelijker in, of is het toch puur een kwestie van naleving vorderen.

Wat wel duidelijk is, is dat ook de schilders zelf wel toe zijn aan dat nieuwe loongebouw met een functiegebouw erbij. Dat het tijd wordt dat we werkervaring waarderen ook. Dat de mensen een groei perspectief willen.

En ik weet dat het mijn stokpaardje lijkt te worden, maar niet de UTA mensen vergeten. In het concept voorstel loongebouw gaat het maar tot 7 of 8 en ik vind dat met uitzondering van de directie het volledige personeels bestand onder het loongebouw moet vallen.

• Avatar afbeelding Pieter van Hooijdonk schreef, 5 maanden, 3 weken geleden:

Ik ben het, hoe kan t anders, met Henny eens. Ik val ook onder de UTA
    Vaak vergeten wij dat UTA personeel ook leden zijn van onze bond en wanneer je bijvoorbeeld gewoon typiste of secretaresse bent of magazijnmedewerker of wat dan ook zijn dat ook mensen die onder een gewone CAO vallen en derhalve ook in het loongebouw zouden moeten worden opgenomen.

Overigens ben ik van mening dat we minder CAO tegelijk moeten afgeven. Ik bedoel eigenlijk te zeggen. Publiceer 1 stelling die actueel is in de onderhandelingen cq conceptperiode en laat die dan gaan leven. Dan krijg je meer inhoudelijke meningen op dat ene onderdeel. En zo breidt je dat stap voor stap uit.
    Niet hele blokken met diverse regels.. gewoon haalbare doelen maken.?

• Avatar afbeelding sjaakbergen schreef, 5 maanden, 2 weken geleden:

ik zie wel wat in het idee wat henk Dekker aanbracht. Om mensen te vragen wat ze vinden wat goed gaat over verschilende onderwerpen .En wat er op somige onderwerpen kan verbeteren, en op welke punten we extra aandacht zouden moeten hebben bij bepaalde onderwerpen vriendelijke groeten sjaak bergen

Cheap Retro Replica NFL NBA MLB Throwback Football Basketball Jerseys | hp printer ink cartridges refills| Jewelry Making Supplies | Thumb Joint Pain | Dog Health Problems |Tinkerbell Personal Checks |Garden Planters

.

Zie collega's, 25 leden in je buurt (beta)
naar PLEIN: BuddyPress FNV Bouwplaats Web 2.0

Internet Explorer? Update naar nieuwste versie voor goede werking van deze site.
Deze site werkt het beste met (ook) Firefox (hier te downloaden)